2021 Hyundai Santa Fe Hybrid: Technologijos ir Komfortas
Hyundai Santa Fe, vienas iš ilgiausiai gaminamų markės visureigių, 2021 metais sulaukė reikšmingų atnaujinimų. Šis modelis, pradėtas gaminti 2001 metais, ilgą laiką buvo didžiausias Hyundai SUV Šiaurės Amerikos rinkoje. Dabar, po dvidešimties metų, Santa Fe atsinaujina ir pristato hibridinę versiją, kuri sužavi savo technologijomis ir komfortu.
Variklio ir Transmisijos Naujovės
2021 metų Santa Fe modelyje įdiegtas 1.6L I4 Turbo variklis su 1.49 kWh baterija, užtikrinantis 226 AG ir 258 lb-ft sukimo momentą. Šis derinys, sujungtas su šešių pavarų automatine transmisija ir visų ratų pavara (AWD), suteikia sklandų ir efektyvų vairavimo pojūtį. Skirtingai nuo daugelio kitų hibridų, Santa Fe naudoja tradicinę automatinę transmisiją, kuri užtikrina sklandų perjungimą tarp elektrinio ir benzininio variklio.
Degalų Sąnaudos ir Ekonomiškumas
Hibridinis Santa Fe modelis pasižymi puikiu ekonomiškumu, vidutiniškai sunaudodamas 7.4 L/100 km. Mieste šis rodiklis siekia 7.1 L/100 km, o užmiestyje – 7.9 L/100 km. Šie skaičiai rodo, kad Santa Fe yra vienas iš efektyvesnių pasirinkimų savo klasėje, nors ir ne pats efektyviausias tarp hibridų.
Dizaino ir Komforto Patobulinimai
2021 metų modelio išorės dizainas buvo atnaujintas, ypatingą dėmesį skiriant priekinei grotelių ir galinio dangčio dizainui. Naujos T formos LED rūko žibintai susilieja su pagrindiniais žibintais, suteikdami automobiliui šiuolaikišką ir elegantišką išvaizdą. Salone didžiausi pokyčiai apima naują „drive-by-wire” sistemą su mygtukiniu pavarų perjungimu, kuris atlaisvina daugiau vietos po centrine konsole saugojimui.
Interjero Technologijos
Interjere dominuoja 8.0 colių infotainment sistema, kuri palaiko belaidę Apple CarPlay ir Android Auto. Aukštesnėse komplektacijose galima rasti 12.3 colių ekraną, kuris suteikia vairuotojui svarbiausią informaciją. Salone naudojamos kokybiškos medžiagos, o pusiau kvadratinės odinės sėdynės suteikia reikiamą palaikymą ilgoms kelionėms.
Važiavimo Kokybė ir Komfortas
Santa Fe prioritetas yra keleivių komfortas. Tik didžiausi kelio nelygumai jaučiami salone ir tai daugiau dėl garso nei dėl vibracijos. Vairavimo patirtis yra be streso, su aiškiomis matomumo linijomis ir lengvu vairavimo mechanizmu. Nors yra sporto režimas, Santa Fe labiau orientuotas į komfortą nei į sportiškumą.
Išvados
2021 metų Hyundai Santa Fe Hybrid yra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško komforto, stiliaus ir technologijų derinio. Nors šis modelis nėra pats efektyviausias savo klasėje, tradicinės transmisijos naudojimas suteikia jam unikalią vairavimo patirtį, kuri yra artima didesnio variklio modeliams. Daugiau apie Hyundai Santa Fe galite sužinoti čia.
https://autoplovykla.lt/ru/avtomoyki/kaunas/
https://stauto.lt/hyundai-courts-tiuningo-programa-su-crate-engine/
https://luxauto.lt/sema-2009-matines-juodos-spalvos-lexus-lfa-debiutuoja-siaures-amerikoje-las-vegase/